יום שבת, 31 באוקטובר 2009

גבע שגיא - הבלוג שלי

שימוש בשם בעת כתיבת בלוג הוא נושא חשוב .
האינסטיקנט הטבעי הוא שמך האמיתי . אך עם הזמן ישנה מין כתיבה טבעית יש לומר ניסיונית .
אני מרגיש רצון אז לפרסם אך מתבייש ואז עולה בי המחשבה .
אולי במקום שמי "גבע שגיא" אתן שם אחר . שם סופרים .
ישנה כאן בעיה מוסרית . לפחות אצלי . זאת במושגים שלי התחזות .
במיוחד עם שם כמו שלי שהוא מיוחד ."גבע שגיא" הרי ברור שאין הרבה כאלה זה לא
משפחת כהן עם שמות האבות אברהם ,יצחק ויעקב . בספר הטלפונים אין יותר מדי
גבע שגיא .
כפתרון אני מפרסם את המאמרים הפשוטים והרגילים בבלוגים השונים שאני מחזיק
ואת כתבי המגירה אני שומר במגירה או אצל חברים .
לפעמי אני משדל חבר להוציא את המאמר בשמו הוא ואז אני משפר לפי הפידבקים שהוא מקבל .
לאט לאט אני צובר תעוזה ומתחיל לכתוב גם מאמרים שיוצאים מטווח ההסכמה הלאומית ואפילו בשמי אבל
עדיין כתבי המגירה רבים על כתבי האור .
אני מקווה כי יבוא יום ויהיה בי האומץ לכתוב את אשר על ליבי .
כיום אפשר למצוא את הבלוגים שלי תחת שמי המלא "גבע שגיא" גם בקפה דה מרקר , בתפוז,בהוק, בפייסבוק ובטוויטר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה