יום חמישי, 6 באוגוסט 2009

גבע שגיא

גבע שגיא . ככה נולדתי לפני 44 שנה ( עוד מעט 45 ) . במסלול חיי נדדו הורי בכתובות ומיקומים שונים ואני הייתי שם לראות לשמוע ולספוג ככל שיכולתי להכיל . אפשר לומר שגבע שגיא חווה המון חוויות וטעם סגנונות שונים ,תרבויות שונות וחיי קהילה מגוונים . בתחילת חיי הבוגרים בניתי לי מערב רב של סגנונות את הסגנון הייחודי שלי למהלך חיי . בכתיבתי זו אנסה לתת ביטוי למגוון דעות שעיצבו את דרכי ובעיקר עשה ואל תעשה במסגרת החופשיות אותה אני מתיר לעצמי . אנסה לשתף ככל האפשר בחוויות ייחודיות ממקומות ואירועים יוצאי דופן ואולי אפילו מסעירים . אנסה לברר עם משפחתי מיהו באמת גבע שגיא ומה הגורמים שהשפיעו עלי . ואשתף את הקהל המכובד בכישורי הכתיבה שלי . תחום החביב עלי במיוחד . בנותיי היקרות הנני מזמין אתכן לגלות כאן טפח ואולי טפחיים מעולמי . במיוחד את כל אשר אני רוצה להגיד ואיכשהוא תמיד אין זמן . לסיום כיוון שזה פוסט ראשון ולמעשה הקדמה לבאים אחריו קראתי לו על שמי : גבע שגיא . בהמשך אני מקווה להיות הרבה יותר יצירתי בשמות המאמרים .אני בתפוז ( לחץ כאן)

2 תגובות: